Followers

Sunday, March 20, 2011

Takziah....

Assalammualaikum dan Selamat Malam semua... Sedang enak aku menonton rancangan mentor, aku terbaca di wall FB kawanku yg mengatakan dia bermimpi yg ada kawannya meninggal dunia dan mimpinya itu betul terjadi. Aku bertanya, rupanya adik kawanku yg meninggal. Baru pg tadi aku terbaca di wall kawanku itu yg mengatakan adiknya koma akibat accident. Aku tiba2 terasa sedih dan takut, Ya Allah mcmnlah klau aku ditempat kawanku itu. Hanya Allah je yg tahu.... Aku harap kawanku itu tabah, terima ketentuan dengan redha. Allah sayangkan adiknya. Ya Allah aku mmg rasa sangat sebak malam ni. Macam aku yg melaluinya. Bila pula kan ajal kita.... Al- Fatihah buat arwah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama org yg beriman..... amin.

1 comment:

  1. al-fatihah. daripadaNya kita datang dan kepada Dia jualah kita kembali. semoga beliau tabah. InsyaAllah bertemu kembali di Syurga.

    ReplyDelete

Orang yang Comel