Followers

Friday, January 21, 2011

cuti2 thaipusam....

Sempena cuti thaipusam, geng jalan2 aku pi picnic n memancing kat JORAN RIMBA di Sg Tekala. Ni dah akt kami yg ke- berapa ntah. X igt dah. Kami berkumpul di sek pd pukul 9.00 pg n bertolak ke sana. Sampai kat sana dlm pukul 10 lbh. Sblm memancing kami kemas brg2 n sarapan pg… hehe.

Dlm kul 10.45 bermulalah aktiviti memncg kami. Hehehe… Tunggu punya tunggu bl lah mata kail aku ni nak kena. Smpai kul 1 pun x kena2 lg.. last2 give up n lapar pi mkn dl. Dlm kul 3 lbh km smbg blk. Akhirnya mata kail aku mengena, tp terlepas. Bukan rezeki, hehehe… pi tempat lain lak. Last umpan mengena lgi. Perghh berpeluh2 aku nak lwn ikan ni.(pada hal ada org lain tlg) Akhirnya dapat juga di naikkan… hehehe ikan pacu. Dalam 1 kilo lbh… Excited gila aku. Hehehe. Member2 lain x dpt lg. Sorry geng. Hahaha…

Sambung blk pncg. Aku tgu lama, last aku nk tgk umpan takut dah hbs baru nak tarik umpan aku mengena lg. hehehe…. Bikin panas member lain je. Hehehe…. Kali ni aku bertarung dgn penuh konsentrasi. Tanpa bantuan ikan tersebut dinaikkan di permukaan air, ikan Pacu lg. hehehe…. Kali ni kami lpskan ikan ni. Sbb sama spesis, kemudian otai pancing lak mengena, pergh berpeluh tgk dia, rupanya ikan patin bkn terkena kat mulut tp kat perut,. Hehehe dlm 3 kg. sampai situ jelah kami memncing. Kami pun mengemas2 n bertolak blk ke Shah Alam……

PICTURE.......




Thanks to mr pai pinjamkan aku pancing dia. lps ni knlah bl sendr......
Next trip 25hb Februari....

No comments:

Post a Comment

Orang yang Comel