Followers

Sunday, January 2, 2011

ADIKKU KE SEKOLAH.............





Ni adik aku yg bongsu... Namanya FARISHA IRWAYU... Tahun 2011 ni dia masuk tahun 1. Rugi aku x dapat tgk dia pakai baju sekolah. Hehe.. Dia excited sgt nak pergi sek. Adik bongsuku ni seorg yg bersemangat. Masa blk kg sempatlah aku shopping baju sekolah ngan family. hehe... mesti dia bangun awal esok utk ke sekolah. Aku pun akan ke sekolah esok utk meneruskan tugasku mendidik anak bangsa... Aku pun mesti bersemangat seperti adikku ini. Abang amier mahu icha belajar rajin2 lagi2 adikku ini akan ikut kurikulum baru KSSR. Caiyok2 adikku...Abang amier doakan kejayaan icha.. amin............

4 comments:

  1. alahai sweetnya! apekah itu kssr? dah xde kbsr ek? best la adik icha leh tusyen free ngan cikgu fekhry pasni :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. xde masa nak tuisyen free.
    KSSR singkatan untuk Kurikulum Standard Sekolah Rendah.. Bermula pada tahun ni... untuk murid tahun 1.

    ReplyDelete
  3. eh tahun 1 je? tahun2 lain? ish ngan adik icha comel pun leh xde mase..kesian dia tau. haha

    ReplyDelete
  4. Lame tak dengar cite tentang isha....;).. She's like posing ya...Same goes to her brother =). Send my regard to icha..

    ReplyDelete

Orang yang Comel