Followers

Wednesday, December 22, 2010

Esok.......

Esok DIA akan datang, sudah sebulan lebih aku x berjumpa dengan dia. Hari jumaat ni kami akan ke penang untuk bercuti sambil pi kenduri kawin housemate ku. Bukan aku ngan DIA sahaja yg akan pergi tapi ada lg member2 ku. Aku ni menumpang je. xde knderaan lagi kan. Berbalik semula pada DIA. Sapa ek DIA? Cuba teka? DIA ialah anak angkatku (walaupun x layak jd anak angkat aku, macam adik je). Mungkin pertemuan pi penang ni adalah pertemuan yang akhir (sedihnya) pdhal boleh jumpa lg. DIA sangat SPECIAL sbb DIA di antara anak2 SYURGA. DIA anak murid aku. Jangan fikir lain. Sunggah akrab kami macam anak dan ayah (ramai2 kwn2 kat sek ckp macam tu). Aku nak sangat tengok dia berjaya. Cita2 dia nak jadi cikgu macam aku. Nak belajar kat mana? UPSI sama ngan aku. Tu cita2 DIA. Aku support je. Aku sentiasa doakan DIA berjaya. Rasa sedih gak sbb tahun depan dah tak jumpa DIA. DIA akan melngkah ke alam sekolah menengah. Aku boleh doakan DIA berjaya je kat sek baru DIA tu. Asyik cakap DIA je kan... Korang semua nak tahu x? INILAH DIA :



nama dia DANIAL IKHWAN
umur dia 14 tahun


macam anak ngan bapak x?



izzat amier danial
(nama aku di FB pinjam nama diorg)


itulah DIA ...
sekian..
x sabar nak jumpa DIA esok.

No comments:

Post a Comment

Orang yang Comel