Followers

Sunday, September 26, 2010

JODOH...........


Salam... dah lama x update blog...Pada 13 Sept 2010 yg lalu aku menyambut hr lahirku yg ke-26. Bertambh lg umur aku. Hahaha.. Mak dah mula tnya bl ko nk kawin? Aku dah menetapkn bhw aku akan berkahwin lg 2 thn. Skrg ni aku nak berbakti dl pd mak ayah aku. Aku takut nanti dh kawin dah ada komitmen x mampu nk berbakti pd mereka.Calon dah ada ke blum? mak aku tnya. Klau dah ada jgn lh tunggu2 nanti dia lari lak. Aku jwb otw je. huhuhu... ntahlah.. Aku btul2 x sedia lagi utk kawin. Byk lg bnda yg aku nk buat. Aku nk cr apa yg aku nk dulu. Sblm nak png ank org ni, aku perlu sediakan keperluan. Nak cr umah n keperluan bl ke alam rumah tangga. Sebenarnya mak aku risau sbb dia tau yg anak dia ni akan lbhkan family. Family first.... Aku nak mak aku bhgia. Cukuplah apa yg kami lalui sblm ni. Sgt ssh. Nanti aku post entry lain klau ada yg nk tau ksh hidup aku...

1 comment:

  1. emmm... cikgu fekhry... tabahlah menghadapai dugaan hidup. Niat mengutamakan family itu mulia... sejuk perut mak awak..Saye doakan awak temui apa yang awak impikan...2 tahun lagi ya =)... moga dimakbulkan Allah..amin

    ReplyDelete

Orang yang Comel